Uvod: Vijest trojice anđela,
Biblijski proročki vremenski periodi, početak nebeskog suda i Kristov drugi dolazak
Trostruka anđeoska vijest je posljednja kontinuirana opomena i poziv na obraćenje pred Božju konačnu presudu nad ovim svijetom. Prva anđeoska vijest citira četvrtu zapovijed jer je u njoj otkriven Stvoritelj i Otkupitelj svijeta. To je posljednji poziv svijetu koji je izabrao pogrešan put, zanemario pravi i izabrao pogrešan dan odmora/bogoslužja. Druga anđeoska vijest opominje da je došlo vrijeme kada je lažna religija (koja je stoljećima zavodila sve narode lažnom teologijom, čiji autoritet je Nedjelja, nebiblijski dan odmora) potpuno razotkrivena. Iskreni vjernici su pozvani da izađu, prekinu prakticiranje lažnog kršćanstva, da formiraju skupine koje će štovati Boga na pravi način i u pravi posvećeni dan, sedmi dan u tjednu, Sabbath – Subotu. Treća anđeoska vijest opominje da svi oni koji prihvate autoritet Velikog Babilona, Bludnice, Zvijeri, koji postanu suglasni i iskažu svoje povjerenje – snositi će posljedice konačne presude. Autoritet Velikog Babilona je dan suprotan od onog opisanog u prvoj anđeoskoj vijesti, Nedjelja kao lažni dan odmora, koja je povijesno posvećena bogu sunca je žig Zvijeri. O autoritetu subote i nedjelje možete se uvjeriti i u katekizmu Rimokatoličke crkve:
“2190 Subota, koja je predstavljala dovršenje prvog stvaranja, zamijenjena je nedjeljom, koja je spomen novog stvaranja, započetog Kristovim uskrsnućem. 2191 Crkva slavi dan Kristova Uskrsnuća osmi dan, opravdano
nazvan dan Gospodnji ili nedjelja.109 2192 »Nedjelja […] treba da se u općoj Crkvi obdržava kao prvotni zapovijedani blagdan«.110 »Nedjeljom i drugim zapovijedanim blagdanima vjernici su obvezni sudjelovati u misi«”
»Dan Gospodnji, dan Uskrsnuća, dan kršćanâ, naš je dan. Nazvan je dan Gospodnji upravo zbog ovoga: jer je taj dan Gospodin slavodobitan uzišao k Ocu. Pogani ga nazivaju dan sunca: pa, i mi ga rado nazivamo tim
imenom: danas je, naime, sinulo svjetlo svijeta, danas se pojavilo sunce pravde čije nam zrake donose spasenje.« 45
2174 Isus je uskrsnuo od mrtvih »prvi dan u tjednu« (Mk 16, 2). 89 Kao dan Kristova uskrsnuća, »prvi dan« doziva u pamet prvo stvaranje, a kao »osmi dan«, koji slijedi po suboti, 90 označuje novo stvaranje,
započeto Kristovim uskrsnućem. Za kršćane je postao prvi među svim danima, blagdan nad blagdanima, dan Gospodnji (»ἡ Κυριακὴ ἠμέρα«, »dies dominica«), nedjelja: »Sastajemo se u dan sunca jer je to prvi dan [poslije židovske subote, ali i prvi dan] kada je Bog, promijenivši tamu i tvar, stvorio svijet. U isti je dan Isus Krist, naš Spasitelj, ustao od mrtvih.« 91
Deset Božjih zapovijedi
Pokušaji promjene dana bogoslužja kroz povijest
Ne postoji nešto kao ‘židovska subota’, ‘Mojsijev zakon’ nisu ‘Deset zapovijedi’!
There is no such a thing like ‘Jewish Sabbath’, ‘Ten Commandments’ are not ‘Moses law’!
The Sabbath in the First Angel’s Message